PROMOCJA USŁUG
PROMOCJA USŁUG
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:` podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,` specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,` przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,` zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,` przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,` analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.Główne zalety podręcznika to m.in.:` przejrzysty układ,` logiczna i spójna merytorycznie struktura,` zrozumiała forma przekazu,` szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,` liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,` omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),` bogata bibliografia.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 166
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: