NAGRODY BIZNESOWE
NAGRODY BIZNESOWE
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki ` to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów`Jak pisze autor Nagród biznesowych: `Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów``.A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych `nagród biznesowych`.Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych.Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 316
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: