
KULTURA W ORGANIZACJI IDENTYFIKACJA KULTUR ZNANYCH FIRM
KULTURA W ORGANIZACJI IDENTYFIKACJA KULTUR ZNANYCH FIRM
W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw. I o tym jest ta książka.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 198
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: