KONSUMPCJA ODPOWIEDZIALNA WYZWANIE DLA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM
KONSUMPCJA ODPOWIEDZIALNA WYZWANIE DLA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM
Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 284
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: