KONKURENCYJNOŚĆ BANKÓW W POLSCE W ZAKRESIE PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
KONKURENCYJNOŚĆ BANKÓW W POLSCE W ZAKRESIE PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.:` autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości:` autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków:` zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej:` pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości:` powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości:` zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym:` projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19.Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogąbyć pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech:ośrodków naukowych: instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a takżeklienci banków i studenci.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 394
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: