JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH

zł79.99

JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego `Zdrowie dla Pomorzan`, oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. Wśród omówionych tematów:` rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych` różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma` narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock,` podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

9788381025294

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
304
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...