IDEAFLOW. PRZEPŁYW POMYSŁÓW JAKO SIŁA NAPĘDZAJĄCA KAŻDY BIZNES

zł69.90

IDEAFLOW. PRZEPŁYW POMYSŁÓW JAKO SIŁA NAPĘDZAJĄCA KAŻDY BIZNES

lt:pgt:lt:stronggt:IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:W lt:emgt:Ideaflowlt:/emgt: Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako d.schoolŁ) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak:lt:/pgt: lt:ulgt: lt:ligt:pokonać niebezpieczne pułapki myślenialt:/ligt: lt:ligt:znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscachlt:/ligt: lt:ligt:oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywnylt:/ligt: lt:ligt:projektować i wdrażać niedrogie eksperymentylt:/ligt: lt:ligt:stać się innowacyjnymlt:/ligt: lt:ligt:uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób.lt:/ligt: lt:/ulgt: lt:pgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Ideaflow pomoże przezwyciężyć lt:/stronggt:lt:emgt:lt:stronggt:status quolt:/stronggt:lt:/emgt:lt:stronggt:, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych i z siebie to, co najlepsze.lt:/pgt: lt:pgt: Scott Galloway, autor bestselerów lt:emgt:Wielka czwórkalt:/emgt: oraz lt:emgt:Post Corona. Biznes w czasach pandemiilt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce znajdziesz na nie sposób!lt:/pgt: lt:pgt: Greg McKeown autor bestselerów lt:emgt:Esencjalista. Mniej, ale lepiej lt:/emgt:oraz lt:emgt:To proste. Bez wysiłku rób to, co ważnelt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Ideaflowlt:/emgt: daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy.lt:/pgt: lt:pgt: Seth Godin, autor książki lt:emgt:To jest marketing!lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną lub zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują praktyczne wskazówki, jak odblokować innowacyjność w sobie i innych.lt:/pgt: lt:pgt: Kim Scott, autorka książek lt:emgt:Szef wymagający i wyrozumiały lt:/emgt:ilt:emgt: Toksyczne miejsce pracylt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Jeremy Utleylt:/stronggt: jest dyrektorem ds. edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program Mistrzowie KreatywnościŁ. lt:stronggt:Perry Klebahnlt:/stronggt: jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2lt:/pgt:

KELLEY DAVID
9788382313376

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
368
Data premiery
2023-10-25
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...