FEEDBACK (I INNE BRZYDKIE SŁOWA). DLACZEGO INFORMACJA ZWROTNA JEST TAK WAŻNA I JAK TO ROBIĆ DOBRZE

zł46.90

FEEDBACK (I INNE BRZYDKIE SŁOWA). DLACZEGO INFORMACJA ZWROTNA JEST TAK WAŻNA I JAK TO ROBIĆ DOBRZE

lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:bgt:lt:spangt:Udzielanie informacji zwrotnej takie proste, że aż trudne!lt:/spangt:lt:/bgt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:spangt:Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami wszystko to to właśnie feedback. lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:spangt:Jednak naszelt:bgt: przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. lt:/bgt:Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa lt:/spangt:lt:spangt:źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:spangt:Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi lt:bgt:reakcjami ciała i umysłult:/bgt:, które mogą utrudniać lt:bgt:komunikacjęlt:/bgt: i nadwyrężać lt:bgt:zaufanielt:/bgt:. Pokazują jak nie wpadać w lt:bgt:pułapki myślenialt:/bgt:, lt:bgt:schematylt:/bgt: i lt:bgt:krytycyzmlt:/bgt: podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi lt:bgt:w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowanialt:/bgt: ludzi. lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:spangt:Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji lt:bgt:menedżer podwładnylt:/bgt:, ale przede wszystkim w formule lt:bgt:człowiek człowieklt:/bgt: oraz lt:bgt:zespół zespółlt:/bgt:, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można lt:bgt:skutecznie używać informacji zwrotnejlt:/bgt: w naszej codziennej pracy.lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:spangt:Ich książka lt:bgt:lt:igt:Feedback (i inne brzydkie słowa)lt:/igt:lt:/bgt: to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne lt:bgt:narzędzie motywacyjno-aktywizującelt:/bgt:. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: center:`gt: lt:spangt:***lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:igt:lt:spangt:Szukasz sposobu na to, aby budować zdrową kulturę nastawioną na współpracę i rozwój? Przeczytaj tę książkę!lt:/spangt:lt:/igt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:bgt:lt:spangt:Marshall Goldsmithlt:/spangt:lt:/bgt:lt:spangt:, wybitny coach i teoretyk przywództwa, uhonorowany przez Thinkers50 tytułem 1Executive Coach i dwukrotnym tytułem 1 Leadership Thinker in the Worldlt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: center:`gt: lt:bgt:lt:spangt:***lt:/spangt:lt:/bgt:lt:/pgt: lt:pgt: lt:bgt:lt:spangt:M. Tamra Chandlerlt:/spangt:lt:/bgt:lt:spangt: jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn ForbesŁ do najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill Melinda Gates Foundation. Tamra Chandler większość swojej trzydziestoletniej kariery lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:spangt:spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną i konsultantką, ale także pisarką i aktywną prelegentką.lt:/spangt:lt:/pgt: lt:p style`text-align: justify:`gt: lt:bgt:lt:spangt:Laura Dowling Grealishlt:/spangt:lt:/bgt:lt:spangt: jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgłębia i wykorzystuje w swojej pracy dokonania różnych dyscyplin naukowych, aby następnie dzięki zdobytej wiedzy wspierać klientów w tworzeniu sprzyjającego środowiska pracy, budowaniu efektywnych zespołów i wypracowywaniu nowoczesnych technik zarządzania wynikami.lt:/spangt:lt:/pgt:

9788380879140

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
224
Data premiery
2020-10-15
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...