E-MARKETING
E-MARKETING
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki` jak powinna być zbudowana platforma e-commerce` dlaczego Content is The King` czym jest marketing 3.0` dokąd zmierzają socjal media` dlaczego less is more` jak dbać o klienta w sieci` jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem` o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać` w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing` jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową` jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie`
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 550
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: