CROWDFUNDING PODRĘCZNIK
CROWDFUNDING PODRĘCZNIK
Podręcznik opisuje wszystko, co jest potrzebne do ogłoszenia udanej kampanii i do realizacji twych projektów!Termin crowdfunding, który można przetłumaczyć jako `finansowanie oddolne`, jest efektem połączenia dwu wyrazów angielskich - crowd, czyli tłum oraz funding, czyli finansowanie. Za pośrednictwem stosownych portali - platform crowdfundingowych - prywatne osoby, ale też i firmy, przedsiębiorstwa i organizacje przedstawiają projekty, dla których proszą społeczność internetu o niewielki wkład finansowy. Finansujący projekt otrzymują w zamian nagrodę, na przykład bilet na film, do którego powstania przyczynili się finansowo. Crowdfunding obecnie rozrasta się pionowo na całym świecie, również i w Polsce mnożą się platformy i projekty, a nowoczesne prawo unormowało go w zakresie finansowania technologicznych start-upów. Celem niniejszej książki jest dostarczenie czytelnikowi narzędzi roboczych potrzebnych do ogłoszenia skutecznej kampanii crowdfundingu i do realizacji projektu dowolnego rodzaju, od restauracji obrazu do reportażu dziennikarskiego, od produkcji filmu do finansowania kampanii wyborczej.W świecie, w którym następują szybkie zmiany zarówno w stylu pracy, jak też w zdobywaniu zasobów, również pod względem etycznym, crowdfunding jest metodą wypracowującą sobie swój własny język. Język nowy, w którym opowieść jako taka jest częścią architektury projektu. Będący, bardziej niż technika, szansą na rozwój społeczno-kulturowy, której byłoby grzechem nie wykorzystać.W książce szczegółowo wyjaśniono:` definicje crowdfundingu na tle rozwoju sieci społecznościowych,` opis różnych modeli crowdfundingu,` prezentację stanu rozwoju crowdfundingu,` opis czynności związanych z projektowaniem i przygotowywaniem crowdfundingu,` problemy związane z załadunkiem projektu na profesjonalną platformę bądź na własny portal oraz opis systemów płatności,` szczegóły związane z przygotowaniem, ogłoszeniem i prowadzeniem kampanii crowdfundingowej,` opis czynności do wykonania po zakończeniu kampanii,` wywiady i refleksje.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 244
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: