CONTROLLING STRATEGICZNY W ZARZĄDZANIU MODELAMI BIZNESU W SEKTORZE ICT
CONTROLLING STRATEGICZNY W ZARZĄDZANIU MODELAMI BIZNESU W SEKTORZE ICT
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na: ` rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,` synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym ` nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 222
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: