
ZAMIAST PRZEMAWIAĆ, ZACZNIJ ROZMAWIAĆ. POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY W BIZNESIE
ZAMIAST PRZEMAWIAĆ, ZACZNIJ ROZMAWIAĆ. POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY W BIZNESIE
Firma, w której wszystkim pracuje się lepiejlt:brgt:lt:brgt:Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W starym paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary: czasem z obu czynników naraz. W nowym chodzi o jakościowy kontakt zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.lt:brgt:lt:brgt:W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania:lt:brgt:lt:brgt:Co jest dla mnie i dla innych ważne?lt:brgt:lt:brgt:Co jest sednem sprawy?lt:brgt:lt:brgt:Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?lt:brgt:lt:brgt:Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 354
- Data premiery
- 2025-05-23
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 24
16 other products in the same category: