WDRAŻANIE STRATEGII W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
WDRAŻANIE STRATEGII W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii.Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu.Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie.Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie.Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 224
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: