RELIGIA - MEDIA - POPKULTURA
RELIGIA - MEDIA - POPKULTURA
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus ` miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb ` wciąż nazbyt często `przekazuje` lub `transmituje`, zamiast `komunikować`.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 220
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: