OD PREZENTOWANIA DZIEŁ DO TWORZENIA KRYTYCZNEJ WIEDZY
OD PREZENTOWANIA DZIEŁ DO TWORZENIA KRYTYCZNEJ WIEDZY
Koncert jako przestrzeń prezentacji dzieł muzycznych i sztuki wykonawczej na wzór wystaw muzealnych pozostaje jednym z najważniejszych kanałów rozpowszechniania, odbioru i kanonizacji nowej muzyki. Liczne w ostatnich latach eksperymenty z formą koncertu pokazują jednak, że ten wywodzący się z XIX wieku model muzycznej kreacji i recepcji nie satysfakcjonuje wielu artystów i odbiorców. Analizując wybrane projekty kuratorskie, autorka pracy bada, jak współcześni twórcy ` muzycy, kompozytorzy, kuratorzy ` zmieniają nie tylko formę koncertu, ale przede wszystkim jego funkcję: z miejsca prezentacji (arcy)dzieł i (re)produkcji kanonu w miejsce tworzenia krytycznej wiedzy i nowego doświadczenia.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 382
- Rodzaj okładki
- TWARDA
- Termin realizacji
- 24
16 other products in the same category: