TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH. PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW WYD. 4
TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH. PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW WYD. 4
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google`u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie` Które medium warto wybrać` Jak się w nim reklamować` Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami` Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 248
- Data premiery
- 2024-03-12
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: