ZAKORZENIENIE DZIECI REPATRIANTÓW Z KAZACHSTANU W POLSKIEJ PRZESTRZENI EDUKACYJNEJ PIERWSZE KROKI
ZAKORZENIENIE DZIECI REPATRIANTÓW Z KAZACHSTANU W POLSKIEJ PRZESTRZENI EDUKACYJNEJ PIERWSZE KROKI
W najbliższym czasie będą przybywały do Polski kolejne grupy repatriantów z Kazachstanu, a wśród nich dzieci i młodzież, zobligowane do realizacji obowiązku szkolnego w polskich instytucjach oświatowych. Aby zapobiec ich wykluczeniu społecznemu, konieczne jest opracowanie długofalowej strategii edukacyjnej, w tym różnorodnej oferty szkolnej i pozaszkolnej w ramach szkolnictwa na poziomie średnim i pomaturalnym. Autorka koncentruje się na losach szkolnych dzieci repatriantów w pierwszych miesiącach ich pobytu w różnych instytucjach oświatowych. Bardzo istotne są zwłaszcza dwa poruszane przez nią zagadnienia ` doświadczany przez dzieci szok kulturowy oraz ich rosyjskojęzyczność ` które mają ogromny wpływ na ich `wrastanie` w polską przestrzeń edukacyjną.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 240
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: