WŁADZA ALGORYTMÓW

zł52.00

WŁADZA ALGORYTMÓW

To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy ` władzy społecznych algorytmów.Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, co z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy` Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już konieczny.Mamy do czynienia z dziełem wybitnym, erudycyjnym, pracą świetnie napisaną i pionierską na gruncie polskim.Prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski, Akademia Leona KoźmińskiegoAutor włożył ogrom pracy w zebranie bogatych zagranicznych i polskich materiałów o tak licznych elementach teorii i praktyki nowych mediów. Zasługuje na uznanie swej monografii jako znaczącego osiągnięcia naukowego.Prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Prof. em. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kierownik Katedry Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Dr hab. Jan Kreft, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego - wieloletni dziennikarz ekonomiczny, korespondent zagraniczny zarządzający spółkami medialnymi. Autor ponad stu artykułów naukowych oraz książek poświęconych współczesnym mediom, w tym Za fasadą społeczności, Koniec dziennikarstwa jakie znamy, Agregacja w mediach oraz Ewolucja transmedialnych korporacji transnarodowych.

KREFT JAN
9788323354086

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
324
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...