WARTOŚCI WE WPISACH POLSKICH PARTII POLITYCZNYCH W INTERNECIE W OKRESIE OKOŁOWYBORCZYM W 2015 ROKU

zł40.01

WARTOŚCI WE WPISACH POLSKICH PARTII POLITYCZNYCH W INTERNECIE W OKRESIE OKOŁOWYBORCZYM W 2015 ROKU

W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica ` lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. Publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej Projektowanie komunikacji.

9788366269187

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
242
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...