NIE PRZESZKADZAJ KLIENTOWI W ZAKUPACH

zł69.00

NIE PRZESZKADZAJ KLIENTOWI W ZAKUPACH

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy ` wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, `asystentów klienta` atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. `Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję`` chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku` Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać` David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach ` i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!

9788301182953

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
320
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...