NIE PRZESZKADZAJ KLIENTOWI W ZAKUPACH
NIE PRZESZKADZAJ KLIENTOWI W ZAKUPACH
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy ` wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, `asystentów klienta` atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. `Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję`` chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku` Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać` David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach ` i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 320
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: