PROGRAMOWANIE W RUCHU: KROK PO KROKU PROCESY I CZYNNOŚCI
PROGRAMOWANIE W RUCHU: KROK PO KROKU PROCESY I CZYNNOŚCI
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputeraDla uczniów w wieku 6-7 latPierwsza część nowej serii Programowanie w ruchu przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 6 do 7 lat. Zestaw obejmuje najprostsze, ale też kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także zapisywania i planowania takich ciągów czynności w tym również odwracania ciągów czynności i zapisywania ich od ostatniej do pierwszej (od celu do startu). Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez: ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnejKażda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy.
Data sheet
- Język
- PL
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: