WSTĘP DO LINGWISTYKI W BIZNESIE
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
240
Wydawca:
UNIWERSYTET ŁÓDZKI WYDAWNICTWO
ISBN:
9788382208405
Opis produktu
Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu ` interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktycznym, mającego na celu zapewnienie studentom zarówno kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich. Zawiera definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów oraz teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych w ramach teoretycznej części programu studiów. W książce zamieszczono wykaz podstawowej, zalecanej literatury przedmiotu i pytania kontrolne.*Treści przedstawione są w sposób przejrzysty dla czytelnika. Wszystkie rozdziały to w zasadzie syntezy teoretyczne odnoszące się do poszczególnych pojęć, koncepcji, terminologii tudzież perspektyw badawczych w danej tematyce. Bezwzględnie podkreślić należy unikalność publikacji oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom studentów i wykładowców.Z recenzji prof. dr. hab. Łukasza GrabowskiegoPublikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu lingwistyki, tłumaczenia specjalistycznego i wybranych dziedzin z obszaru szeroko rozumianego biznesu oraz powiązanej wiedzy specjalistycznej. Jest ona znakomitym wprowadzeniem młodych, przyszłych specjalistów językowych w świat komunikacji biznesowej i tłumaczenia specjalistycznego.Z recenzji prof. dr. hab. Marcina GrygielaRok wydania: 2022
Wymiary: 15.0x21.0cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Kategorie
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024