DECYDUJĄCE MOMENTY. JAK BUDOWAĆ DOŚWIADCZENIA, KTÓRE MOGĄ ZMIENIAĆ, PORUSZAĆ I MOTYWOWAĆ
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
338
Wydawca:
WYDAWNICTWO MT BIZNES SP. Z O.O.
Data premiery:
2021-04-09
ISBN:
9788380877535
Opis produktu
<:p>: Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci.<:/p>: <:p>: Niestety na co dzień zdajemy się ignorować tę prawidłowość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiętne momenty. Przykłady można mnożyć. Nauczyciel, planując program nauczania na cały semestr, poświęca każdemu działowi taką samą ilość uwagi i nawet nie podejmuje próby stworzenia kilku szczytowychŁ momentów. Menedżer wprowadza firmę w okres szybkiego wzrostu, ale w praktyce jeden tydzień niewiele różni się od następnego. Każdy weekend spędzamy z dziećmi, ale w naszych wspomnieniach wszystkie te dni zlewają się w jedną plamę. <:strong>:Jak wyjść poza tę nijakość i tworzyć momenty, które pozostają w pamięci? <:/strong>:<:/p>: <:p>: Na podstawie wieloletnich badań i praktycznych obserwacji bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata. W ich książce znajdziesz porywające historie osób, które wyreżyserowały swoje własne wyjątkowe momenty, m.in. hotelarzy, którzy wyczarowali dla swoich gości chwile magii i z całkowicie przeciętnego obiektu stworzyli jedną z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji w Los Angeles. Poznasz niezwykłą procedurę, która sprawia, że dwie obce osoby stają się najbliższymi przyjaciółmi po zaledwie 45 minutach spędzonych wspólnie w jednym pokoju (Co się dzieje w trakcie tych trzech kwadransów?), a także historię najmłodszej miliarderki na świecie, która przypisuje swoją niebywałą siłę pytaniu, jakie jej ojciec regularnie zadawał rodzinie przy kolacji. (O co pytał?)<:/p>: <:p>: Ta książka ma coś do zaoferowania dla każdego lekarza chcącego poprawić jakość doświadczenia pacjenta: lidera wielkiej korporacji, który zastanawia się, jak zwiększyć zaangażowanie pracowników: małej firmy szukającej sposobu na wyróżnienie się z tłumu konkurencji: nauczyciela marzącego o prowadzeniu lekcji, które zapadają w pamięć. Powinien ją przeczytać każdy, kto chce dokonać nadzwyczajnych rzeczy i poszukuje planu działania.<:/p>: <:p style="text-align: center:">: ***<:/p>: <:p>: Dawno nie czytałem tak interesującej, praktycznej i przydatnej książki. Mam głowę pełną nowych pomysłów na motywowanie pracowników, uszczęśliwianie klientów, angażowanie uczniów, a nawet planowanie rodzinnych wakacji. Jeśli życie składa się z momentów, to bracia Heath właśnie uświadomili mi, jakimi momentami chcę je wypełnić.<:/p>: <:p>: <:strong>:Adam Grant<:/strong>:, autor bestsellerów z listy New York TimesaŁ: <:em>:Dawaj i bierz<:/em>: oraz <:em>:Buntownicy<:/em>:<:/p>: <:p>: Chip i Dan to mistrzowie efektownego storytellingu. Dzięki historiom opowiedzianym w <:em>:Decydujących momentach<:/em>: uświadamiają nam, że możemy stać się bardziej wpływowymi liderami w życiu osobistym i zawodowym, jeśli zaczniemy dostrzegać momentyŁ i nauczymy się je tworzyć.<:/p>: <:p>: <:strong>:Craig Kreeger<:/strong>:, dDyrektor generalny Virgin Atlantic<:/p>: <:p>: Chip Heath ze Stanford i Dan Heath z Uniwersytetu Dukea przekonują, że każda organizacja, która tworzy szczytowe momenty dla swoich klientów, pracowników czy uczniów, uzyska niebagatelne korzyści od wręcz fanatycznej lojalności po wzrost przychodów. Z tej zabawnej i pouczającej lektury dowiesz się, jak tworzyć takie momenty i zdobyć dzięki nim przewagę konkurencyjną.<:/p>: <:p>: <:strong>:Magazyn BizEd<:/strong>:<:/p>: <:p style="text-align: center:">: ***<:/p>: <:p>: <:strong>:Chip Heath <:/strong>:jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie prowadzi zajęcia z rozwoju strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom udoskonalić strategię i formy przekazu.<:/p>: <:p>: <:strong>:Dan Heath<:/strong>: jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Dukea, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego.<:/p>: <:p>: Bracia Heath są autorami kilku bestsellerów z listy New York TimesaŁ, m.in. takich tytułów jak <:em>:Przyczepne historie<:/em>:,<:em>: Pstryk!<:/em>: czy <:em>:Decyduj<:/em>:. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki.<:/p>:Data Publikacji: 2021-04-09
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Kategorie
Tytułów w bazie:
1 011 223
Ostatnia aktualizacja:
02-04-2024