Wpisz informacje, które znasz

zamknij

200 ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z MARKETINGU

Tadeusz Wojciechowski

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
312

Wydawca:
DIFIN SPÓŁKA AKCYJNA

ISBN:
9788376418643

49,50 PLN
55,00
Oszczędzasz 5,50 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

Rok wydania: 2013
Wymiary: 16.0x22.9

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 075 188

Ostatnia aktualizacja:

19-10-2018

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2018 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl