ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Malwina Dietrich

Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
280
Wydawca:
WYDAWNICTWO WYŻSZEJ SZKOŁY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ZARZĄDZANIA
Data premiery:
2019-04-26
ISBN:
9788375619904
Opis produktu
<:br>:Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiuzawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy wmarketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych.<:br>: Koncentrujesię na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notateksłużbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych:rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.<:br>:<:br>: Zawieraćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologiispecjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególnościćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzaniaproduktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.<:br>:<:br>: Książkajest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany językaangielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał nativespeaker z wymową American English. Poziom językowy B1B2.<:br>: Autorki uczą Biznes Englishna Akademii Leona Koźmińskiego.<:br>:Data Publikacji: 2019-04-26
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Kategorie
Tytułów w bazie:
905 902
Ostatnia aktualizacja:
17-01-2021