Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE

Malwina Dietrich

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
280

Wydawca:
WYDAWNICTWO WYŻSZEJ SZKOŁY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ZARZĄDZANIA

Data premiery:
2019-04-26

ISBN:
9788375619904

49,90 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

<:br>:Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiuzawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy wmarketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych.<:br>: Koncentrujesię na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notateksłużbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych:rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych.<:br>:<:br>: Zawieraćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologiispecjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególnościćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzaniaproduktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.<:br>:<:br>: Książkajest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany językaangielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał nativespeaker z wymową American English. Poziom językowy B1B2.<:br>: Autorki uczą Biznes Englishna Akademii Leona Koźmińskiego.<:br>:

Data Publikacji: 2019-04-26

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Newsletter

Tytułów w bazie:

905 902

Ostatnia aktualizacja:

17-01-2021

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2021 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl