Wpisz informacje, które znasz

zamknij

MARKETINGOWE DETERMINANTY ZACHOWAŃ RYNKOWYCH KONSUMENTÓW W POLSCE

Joanna Łodziana-Grabowska

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
190

Wydawca:
CEDEWU SP. Z O.O.

ISBN:
9788375567274

39,60 PLN
44,00
Oszczędzasz 4,40 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Rok wydania: 2014
Wymiary: 16.5x23.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 124 885

Ostatnia aktualizacja:

07-05-2019

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl