Wpisz informacje, które znasz

zamknij

BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W KLUBIE SPORTOWYM

Mateusz Brzeźniak

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
198

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE KATEDRA

ISBN:
9788365155702

30,00 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).Dla kogo jest ta książka` Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ` od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ` coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ` aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".dr Andrzej świątecki

Rok wydania: 2017
Wymiary: 12.0x19.0cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl