Wpisz informacje, które znasz

zamknij

Oprawa:
MIĘKKA

Wydawca:
WYDAWNICTWO HELION S.A.

ISBN:
9788328342736

39,90 PLN
Wysyłamy w 5 dni

Opis produktu

<:b>:Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.<:br>:<:br>:Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.<:br>:<:br>:<:b>:Andrzej Niemczyk<:/b>: menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i szkoleń. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek: Książka dla skutecznych szefów, Motywacja pod lupą, Zarządzanie projektem szkoleniowym oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym. Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach Personel i ZarządzanieŁ, Marketing w PraktyceŁ, BriefŁ. Więcej o autorze na: www.aniemczyk.pl.<:br>:<:br>:<:b>:Mariusz Kędzierski<:/b>: menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów.

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl