Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZARZĄDZANIE W SEKTORZE KULTURY

Sposób Publikacji

Oprawa:
MIĘKKA

Wydawca:
UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDAWNICTWA

ISBN:
9788323345763

39,90 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Zarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i praktycznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki jest zaprezentowanie interdyscyplinarnego podejścia do tego tematu, z naciskiem na uwzględnienie tzw. miękkich problemów i kompetencji w działaniach instytucji kultury. Naszym zdaniem dzięki ujęciu zarządzania w sektorze kultury z różnych perspektyw można ujrzeć badany problem wielostronnie. Pozwala to nie tylko na ich wzajemne uzupełnienie, ale także na wniesienie nowej jakości w nauce. Autorami poszczególnych rozdziałów są zarówno doświadczeni badacze i praktycy działający w sektorze kultury, jak i adepci kierunku zarządzania kulturą, niektórzy od lat pracujący także w instytucjach kulturyPrezentowane w niniejszej monografii artykuły to w przeważającym stopniu materiały przygotowane dla teoretyków i praktyków sektora kultury oraz absolwentów studiów z zakresu zarządzania kulturą. Wyłaniająca się z ich badań i analiz sytuacja sektora kultury w Polsce, postrzegana w zdecydowanej większości przez studia przypadków, to nie tylko żywy obraz stanu i procesów zachodzących w instytucjonalnym i pozainstytucjonalnym wymiarze kultury, ale również wizerunek jej pojmowania przez wykształconych specjalistów tej nadal młodej specjalności naukowej

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 061 437

Ostatnia aktualizacja:

14-10-2019

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl