Wpisz informacje, które znasz

zamknij

DAWNE I NOWE METAFORY INTERNETU

Marek Hendrykowski

Oprawa:
TWARDA

Liczba stron:
216

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU IM.ADAMA MICKIEWICZA

Data premiery:
2024-05-15

ISBN:
9788323242710

39,00 PLN
Wysyłamy w 24 godziny

Opis produktu

W tytule książki pojawia się istotne rozróżnienie na dawniejsze i nowe metafory Internetu. Nie chodzi tu o dychotomiczne przeciwstawienie jednych drugim, lecz o dostrzeżenie różnicy, która dzieli Sieć z czasów jej XX-wiecznych początków i Sieć w postaci tak zróżnicowanej i technologicznie zaawansowanej, z jaką mamy do czynienia współcześnie, w trzeciej dekadzie XXI wieku.Jedne i drugie odkrywają i potwierdzają, że fenomen Internetu jako nowoczesnego medium ` będącego od kilku dekad jednym z kluczowych składników życia społecznego i elementów kultury współczesnej ` ma nie tylko swą bieżącą teraźniejszość, lecz również coraz dłuższą, z roku na rok nawarstwiającą się przeszłość.Autor stawia tezę, iż będące tematem tej książki metaforyczne określenia Internetu są w gruncie rzeczy niczym innym, jak przybierającymi najróżniejsze formy przejawami społecznego dyskursu, który trwa od lat i permanentnie wokół niego się toczy.

Rok wydania: 2024
Wymiary: 16.0x24.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

94 258

Ostatnia aktualizacja:

04-06-2024

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2024 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl