Wpisz informacje, które znasz

zamknij

B2B E-COMMERCE

Piotr Truszkowski

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
168

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN

ISBN:
9788301231040

69,00 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego` Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B` Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora` W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy` Czym jest omnichannel w B2B` Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce` Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.

Rok wydania: 2023
Wymiary: 16.5x23.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

94 258

Ostatnia aktualizacja:

04-06-2024

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2024 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl