B2B E-COMMERCE
Piotr Truszkowski
![](public/covers/9788301231040.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
168
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301231040
Opis produktu
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego` Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B` Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora` W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy` Czym jest omnichannel w B2B` Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce` Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.Rok wydania: 2023
Wymiary: 16.5x23.5cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024