ZARZĄDZANIE CENAMI
Martin Fassnacht
![](public/covers/9788301207724.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
466
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301207724
Opis produktu
"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia `zarządzanie cenami`. Wcześniej mówiono albo o teorii cen ` w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej ` w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie `zarządzanie cenami` miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. "Z przedmowyRok wydania: 2022
Wymiary: 20.5x28.5cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024