Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ FIRM RODZINNYCH

Zdzisława Dacko-Pikiewicz

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
254

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN

ISBN:
9788301206468

89,00 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych:- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego:- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi:- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi:- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.

Rok wydania: 2020
Wymiary: 16.0x23.0cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

94 258

Ostatnia aktualizacja:

04-06-2024

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2024 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl