Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE

Kauf Sabina

Oprawa:
MIĘKKA

Wydawca:
UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDAWNICTWA

ISBN:
9788301205348

53,10 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków ` pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne."Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)."Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 061 437

Ostatnia aktualizacja:

14-10-2019

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl