Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZJAWISKO CUSTOMER ENGAGEMENT WŚRÓD POLSKICH KONSUMENTÓW

Tomasz Żyminkowski

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
182

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN

ISBN:
9788301204563

69,00 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Rok wydania: 2019
Wymiary: 16.5x23.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 011 223

Ostatnia aktualizacja:

02-04-2024

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2024 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl