ZJAWISKO CUSTOMER ENGAGEMENT WŚRÓD POLSKICH KONSUMENTÓW
Tomasz Żyminkowski
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
182
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301204563
Opis produktu
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.Rok wydania: 2019
Wymiary: 16.5x23.5cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
1 011 223
Ostatnia aktualizacja:
02-04-2024