Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZJAWISKO CUSTOMER ENGAGEMENT WŚRÓD POLSKICH KONSUMENTÓW

Żyminkowska Katarzyna

Oprawa:
MIĘKKA

Wydawca:
UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDAWNICTWA

ISBN:
9788301204563

62,10 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 061 237

Ostatnia aktualizacja:

21-10-2019

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl