ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ USŁUG
Wiesław Urban
![](public/covers/9788301198978.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
166
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301198978
Opis produktu
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P ` metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.Rok wydania: 2023
Wymiary: 16.5x23.5
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024