TWÓRZ WŁASNE GRY KOMPUTEROWE W PYTHONIE
Sweigart
![](public/covers/9788301193225.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
400
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301193225
Opis produktu
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU ` ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.Nauczysz się, w jaki sposób:` Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.` Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.` Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.` Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.` Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.` Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.` Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę`Rok wydania: 2023
Wymiary: 16.5x23.0cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024