KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
Jan W. Wiktor
![](public/covers/9788301173906.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
376
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301173906
Opis produktu
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.Rok wydania: 2024
Wymiary: 16.5x24.0cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024