KOMUNIKACJA POLITYCZNA W AMERYKAŃSKICH KAMPANIACH WYBORCZYCH
Tomasz Płudowski
![](public/covers/9788301156374.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
270
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301156374
Opis produktu
Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:* przedstawia amerykański system medialny:* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli:* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych:* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom:* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej:* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.Rok wydania: 2020
Wymiary: 16.5x23.5cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Kategorie
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024