Wpisz informacje, które znasz

zamknij

10 WAYS TO SCREW UP AN AD CAMPAIGN

H Cohen Barry

Oprawa:
MIĘKKA

Wydawca:
Adams Media

Data premiery:
2006-08-10

ISBN:
9781598690828

52,45 PLN
Wysyłamy w 21 dni

Opis produktu

10 Ways to Screw Up an Ad Campaign is a practical nononsense guide to avoiding the most common pitfalls. Written for the small business professional practitioners and those who work in the advertising field this book is chockfull of real life examples provides readers with a guide to avoiding the most frequently made mistakes in advertising. It covers everything from how to select and work with advertising counselors to evaluating which media to use and when to how you can &ldquo:out advertise&rdquo: the competition—:even if you can&rsquo:t outspend them. In addition to strategies for your creative and media campaigns 10 Ways to Screw Up an Ad Campaign addresses the most critical item of all—:how to effectively measure the success of your advertising.

Data Publikacji: 2006-08-10
Wymiary: 214.3 mm 139.7 mm 20.32 mm 11.68 oz 331.12 gr

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 058 029

Ostatnia aktualizacja:

10-12-2019

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl