Wpisz informacje, które znasz

zamknij

METODYKA WPROWADZANIA OPROGRAMOWANIA NA RYNEK

Michael E. Bays

Oprawa:
TWARDA

Liczba stron:
248

Wydawca:
WYDAWNICTWA NAUKOWO-TECHNICZNE

ISBN:
8320426316

44,10 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Oto książka, z której Czytelnik dowie się, jak poprawić jakość oprogramowania, jak zmniejszyć koszty jego wytwarzania i jak szybko dotrzeć z nim do klienta. Autor wyjaśnia, na czym polega istota procesu tworzenia produktu programowego. Przedstawia metodykę wprowadzania produktu na rynek, obejmującą kontrolę kodu źródłowego, kompilację, wyszukiwanie błędów, integrację kodu, klasyfikację i numerację wersji, dystrybucję oprogramowania, usługi wspomagające proces wprowadzania produktu na rynek i zarządzanie procesem przygotowania oprogramowania do rozpowszechniania.

Rok wydania: 2002
Wymiary: 19.0x23.8

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

1 129 334

Ostatnia aktualizacja:

11-06-2019

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2019 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl