Wpisz informacje, które znasz

zamknij

KOMERCJALIZACJA INNOWACJI

Cezary Bolek

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
256

Wydawca:
DIFIN SPÓŁKA AKCYJNA

ISBN:
9788376419930

49,50 PLN
55,00
Oszczędzasz 5,50 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

W prezentowanej książce autorzy przedstawiają problemy związane z innowacjami w obszarze prac badawczo-rozwojowych, wdrożeniami i komercjalizacją w kontekście zarządzania projektami, finansowania i oceny efektów tych działań. Wdrożenia i komercjalizacja wymagają finansowania tak jak nauka, która w rozwiniętych gospodarkach finansowana jest częściowo przez biznes, który kupuje innowacyjne rozwiązania albo wspólnie z uczelniami tworzy je w ramach projektów naukowych na zamówienie. Wdrożenia i komercjalizacja to projekty, które zarządzane zgodnie z adekwatną metodologią mogą zakończyć się sukcesem. Finansowanie prac B+R, wdrożeń, komercjalizacji, a następnie ocena ich efektywności stanowią dopełnienie opisywanego procesu.Książka skierowana jest do studentów kierunków inżynierskich i związanych z naukami naturalnymi oraz ekonomistów, poza tym wynalazców, pracowników naukowych i przedsiębiorców, a więc wszystkich tych, którzy zajmują się projektami badawczo rozwojowymi, wdrożeniami i komercjalizacją, stanowiącymi komplementarne elementy procesu transferu wiedzy i technologii.

Rok wydania: 2014
Wymiary: 16.0x23.0cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

910 995

Ostatnia aktualizacja:

19-11-2017

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2017 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl