Wpisz informacje, które znasz

zamknij

WYKORZYSTYWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGOWYCH W CZASIE ŚWIATOWEGO KRYZYSU GOSPODARCZEGO

Michał Bacior

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
166

Wydawca:
CEDEWU SP. Z O.O.

ISBN:
9788375567519

46,80 PLN
52,00
Oszczędzasz 5,20 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Rok wydania: 2015
Wymiary: 16.5x23.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

910 896

Ostatnia aktualizacja:

18-11-2017

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2017 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl