Wpisz informacje, które znasz

zamknij

BRAND IMPULSE

Grzegorz Kosson

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
136

Wydawca:
WYDAWNICTWO SŁOWA I MYŚLI

ISBN:
9788363566869

44,00 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse` pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki` Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata` Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

Rok wydania: 2017
Wymiary: 16.5x23.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

907 486

Ostatnia aktualizacja:

13-12-2017

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2017 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl