Wpisz informacje, które znasz

zamknij

PSYCHOGRAFIA KONSUMENTÓW

Paweł Wójcik

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
232

Wydawca:
WYDAWNICTWO SŁOWA I MYŚLI

Data premiery:
2017-07-24

ISBN:
9788363566852

47,00 PLN
Wysyłamy w 48 godzin

Opis produktu

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz ` dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy ` dotrze do niego najskuteczniej!

Rok wydania: 2017
Wymiary: 16.6x23.6

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2017 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl