Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
236

Wydawca:
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z.O.O

ISBN:
9788326480768

35,10 PLN
39,00
Oszczędzasz 3,90 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak:- przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych,- struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności,- konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów,- proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych,- nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku,- zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia,- postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją.Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm. Publikacja jest również cennym źródłem informacji dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów badających problemy współczesnej ekonomii. Autorzy są pracownikami Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Do ich zainteresowań badawczych należą takie zagadnienia jak: zachowania konsumentów oraz oddziaływanie na nie czynników o zróżnicowanym charakterze, w tym ekonomicznych, politycznych i społeczno-kulturowych, specyfika zachowań na różnych rynkach branżowych, struktura i poziom konsumpcji oraz jej przemiany, poziom życia i jego uwarunkowania, ochrona interesów konsumentów na rynku.

Rok wydania: 2015
Wymiary: 16.5x24.0cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

910 896

Ostatnia aktualizacja:

18-11-2017

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2017 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl