Wpisz informacje, które znasz

zamknij

CONTENT MARKETING PO POLSKU

Barbara Stawarz

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
150

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN

Data premiery:
2017-03-29

ISBN:
9788301181642

44,90 PLN
Wysyłamy w 48 godzin

Opis produktu

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y.Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

Rok wydania: 2015
Wymiary: 16.5x23.5

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2017 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl